→kolla här←

Jag skulle förbi stan och köpa jackan efter skolan....
Det visade sig att vi inte hade någon info&layout så jag skulle ha typ 5h hål, men jag gick to the lärare och bad om hemuppgift istället. Jag alicegirl och angie drog in mot the big city och då började pengarna springa iväg från mig, jag vet inte hur... men nu står det massa påsar innanför dörren här, konstigt tycker jag..
Jag kom över:
Grejer åt mamma
•Kofta
•Trosor
•Shorts
•Byxor
•Väska
•Fina hårspännen
och sist men inte minst:
•Jackan

Det är skönt att vara hemma nu, jag har ont i armarna. Smart att ta hem helgens pluggsaker idag också. 3 feta fula böcker har jag också burit med mig.

Men nu ska jag dra upp på rummet och städa och INTE SOVA! Jag har verkligen bestämt mig för att hålla mig vaken idag, ända tills det är sovdags på riktigt. Det kan bli lite kämpigt eftersom jag är själv hemma och flera sängar och soffan frästar, men det första jag ska göra är att ta bort alla sängkläder. Det kanske går bättre då? Vem vet? Jo, jag, ikväll!

Fridafian kommer förbi när hon kommit hem från sin utflykt. det var ett tag sen!
Hon ska få gapa stort när hon ser hur fint mitt rum är :))

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0