jeete trevligt

jag visste precis vad jag skulle skriva, men nu har jag glömt bort vad det var.
men hur som helst så satt jag nere och åt mat förut och kollade igenom posten med mamma. jag hade fått någon bonusgrej och då sa jag till mami: åh, kolla vad duktig jag är som har fått sånt här!
(mamma): mh, jätte duktigt... eller så har du shoppat mycket?
:( pengarna bara försvinner, konstigt...

sen så vart jag lite förvirrad förut. jag frågade vart pappa och emma var, typisk vana. har inte riktigt vant mig vid att det bara är mamma pappa och jag nu...

jag sov middag i 4 timmar idag. good night sleep senare? nja.. skulle ha städat också. pyttsan också!
jag vet iallafall att 80 låtar på ipoden är undefär 240 minuter.
nu ligger jag och kollar på något politiktrams på tvn, vad håller jag på med!? jag är ju bara 17........

jag vill se välkommen åter

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0