jag kan vara lat

tro det eller ej. ha ha

imorgon är det profildag på skolan och jag och veronica ska hjälpa till när 1orna och 2orna gör fystester. stackarns dem, fett skönt för oss. min sovmorgon försvinner men det är inte helt fel att få sluta vid typ 10 heller!
jag är så fresh att jag slängde mig i sängen direkt jag kom hem från skolan och sov ända tills jag skulle åka till träningen. visst är det bäst att sova middag, men det börjar gå över styr nu. 3-4h varje dag är inte bra för min skönhetssömn på natten.
nu är jag pigg, men ska borsta gaddarna, fläta håret och sen lägga mig och kolla på tv. förhoppningsvis somnar jag idag...

jag imorgon:

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0