hel dag - ny start

Jag var i skolan hela dagen idag och inte har jag sovit någon middag. Jag är duktig!
Det var spelarmöte nu på kvällen med innebandyn och det tog ett par timmar känns det som.
Jag kom iallafall hem med lite bra grejer! MUMMMSSS



Jaa, se vad man får när man spelar i TEIBK DAMLAG!

Jag är lite nervös också. Jag har nämnligen tackat ja till att spela fotbollsmatch imorgon. Jag kommer bli upphämtad direkt från tåget. Det blir en ordentlig uppvärmning och jag måste nog ta det ganska lugnt. Jag är rädd att jag ska stäcka mig/få träningsverk och det är verkligen inte välkommet eftersom jag har innebandycup i helgen! Tämja och strecha är A & O!
Nu måste jag läsa klart till kapitel 7 i The Hitchhiker's Guide To The Galaxy. Det går inte så jätte fort att läsa på engelska. men det funkar!

En skål frosty fruits och spotify nuurå!
p.s en fågel viskade någonting om en vän i idol, hmmm. d.s

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0