haha, får du såna här mail av din mamma? ;)

E-MAIL FRÅN EN ARABISK STUDENT TILL SIN PAPPA

Kära Pappa
Berlin är en underbar stad, människorna är vänliga och jag trivs verkligen här, men pappa,
jag skäms lite över att komma till college i min äkta-guld Ferrari 599GTB när alla mina lärare
och många av mina skolkamrater åker tåg.
Din son Nasser





An Arab student sends an e-ml to his dad, saying:




e next day, Nasser gets a reply to his e-ma
from his dad:



Min Älskade son

Tjugo millioner US dollar har nyss överförts till ditt konto.
Var snäll och sluta skämma ut oss.
Åk och köp dig ett tåg du också.

Älskar dig. Pappa

03ECFE20C49E481AB3DE51E5E784ABDF@bengt

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser inte bildernaaaa:(

2010-09-11 @ 12:25:38
Postat av: anna

esch, det var bara på en fet guldig bil och en arab pappa!

2010-09-11 @ 22:25:18
URL: http://aajn.blogg.se/
Postat av: makkaN

hahahahah

2010-09-21 @ 21:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0