can't you see i'm hotter than the sun

jag tror att jag har blivit kär... i innebandy.
det har varit en sjukt bra helg med laget och dagens resultat gjorde att allt blev ännu bättre.
det blev rätt höga siffror och vi vann tillslut med 9-7!! matchen mot kungsör behöver vi inte prata om, mjaa..
jag har gjort ändå gjort rätt mycket den här helgen. bla: 
vandrat genom halva västerås för att hitta en godisaffär
gjort mål
gymmat
badat pool
insett att jag är alldeles för kort för att kunna bli basketspelare
sen var sängen jag sov i inatt lite för hård. så det ska bli riktigt skönt att sova i min mjuka säng! :)
schysst att bulan/tiran inte riktigt är borta än och jag har skolfoto imorgon, juuste. kanske vore bra om man hade några kläder som man kan ha.. hm. kanske kan leta lite på golvet och se om jag hittar något :)

jag är en bra tjej
yesman

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

"insett att jag är alldeles för kort för att kunna bli basketspelare" vill man ens bli basketspelare? hhhhähääääääääääää

2010-09-20 @ 12:32:10
Postat av: anna

ne, men det var typ basket-sm så det va massa basketspelare på hotellet som var minst ett huvud längre än mig;)

2010-09-20 @ 22:08:14
URL: http://aajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0