500 inlägg!

Tränat, check
Pluggat lite, check
Mamma tror iallafall att jag är redo för provet och om mamma säger någonting så är det så. OK?!

Nu blir det som jag lovade, ett par bilder. Många på mig som tidigare legat gömda i olika mappar.
Först urcoola cambilder. dem är bäst.
någon dag när jag inte är lat så ska jag lägga upp mina bilder från cup, roadtrip osv.. men först vill jag ha alla andra bilder också. lagfoto m.m. så det kommer dröja lite! sry


två coola brudar för ett par månader sen


ursäkta att jag inte var ursnygg igår, men det var svårt att få med råttan på bild...


härligt frippa vaaa


korri & jag todayyyy



hihihihi, det är en hemlighet att denna bild existerar. därför är den så liten. hihihi


jag var grym, inte sant? håller du käften vet ingen att det är du :))


tidigare hemlighetsstämplad. inte igår


tiden går så sjukt fort. ca 2 år gammal bild


ibland ser jag annorlunda ut


ibland leker jag med mina vänner


ibland fular jag mig med mina vänner

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0