2/3 skolfoton är klara

Då var det andra dagen med skolfoto. Först fint med klassen sen enskilda.
Jag har aldrig under mina 12 år i skolan haft så här kul när någon ska ta ett skolfoto på mig.
Sköna killar som hade "Carolafläkt" och grejer. Jag skrattade ju så jag blev väärldens tomat och angie satt bredvid och skrattade ännu mer åt mig, sen skrattade fotograferna också, sen skrattade jag så mycket att jag sjönk ihop och dåå tar han ännu mer kort! hahahaha
Jag: du behöver ju inte välja någon när jag ser jätte knäpp ut.
En av killarna: Men den här blev väl fin?
Jag: HAHAHAHAH äru skön eller!?
sen började dem as garva igen :)

jag och angiepangie tog kompisfoto också. vi lekte james bond :))

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0