tusen drömmar

jag brukar tycka att det är kul att drömma.
men det var det inte i natt. fy och blä och inte okej.
jag hatar när man blir deprimerad när man vaknar.
men nu är det bättre för jag vet att jag bara drömde.
men nu vet jag en sak iallfall - nej nej nej. jag kommer inte träffa dig igen.

föresten så har jag sovit 2432 timmar i natt, känns det som iallafall.
vaknade till mitt i natten av ett samtal och flera sms, men sen somnade jag om och vaknade vid halv nio då en duktig prick skulle bege sig till arbetet. sen somnade jag om och nu vaknade jag igen.
frulle YÈS

idag blire plugg också. kanske ta hand om en friend. lär behövas! det vet DU

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0