snart är den galna veckan över

det var en lång dag idag.
hemmapremiär, viiinst med 6-2. kunde dock, eller borde, ha blivit mycket mer..
men direkt efter drog jag och marren till hölö och vi gjorde oss iordning hos sarah, för vi skulle vidare till markussen som fyllt 18 barre!
det var riktigt trevligt. nytt folk och gamla godingar!
det var lite knäppt faktiskt. för ett par år sedan spelade vi i f92 och nu var vi där från 3 olika klubbar, men imorgon blir det kross E.T! eller?

tomorrow är det den lååånga dagen. jag svääär. först så ställer man om klockan så det blir faktiskt en timme mer, men sen så ska vi åka till Kumla imorgon och spela SM. Sista matchen är vid 8 på kvällen. kommer nog somna på plan.......
jaja, inte ska jag klaga, jag ska ju åka med kudden i bilen! :)

puss godisar!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0