nej jag finner inga ord

nu är jag slut, det är över.
jag kom hem för 5 minuter sen. jag slängde ur handduken, av med kläderna och rätt ner i sängen.
man brukar snacka om matkoma. det här är fan värre, det här är innebandykoma.
När vi åkte halv sju i morse så sov pappa, nu när vi kom hem sov han också. snacka heldag...
4matcher är över, 5 totalt den här helgen. det kanske inte låter såå jobbigt, men min kropp är krossad. jag vågar knappt vakna och känna efter imorgon. det bästa av allt: mitt knä som ser ut som en rund smurf. inte så skönt faktiskt.
jag känner mig som en riktig klenis! :(
fan vad jag ska sova NUUUUU

(föresten så låg kumlaanstalten precis bredvid hallen, nizeee)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0