Långt ifrån lilla Trosa

Jag kände mig tvungen att skriva ännu ett inlägg.
Här med tvingar jag i princip alla mina läsare att följa Idas spännande blogg!
Det går inte att inte bli rörd!

"I övrigt kan jag säga att det här är helt klart min livs bästa resa. Allt jag ser gör mig knäsvag. Vi bor lite på höjden och varje gång jag tittar ner på stranden ser jag barnen springa omkring och spela fotboll. Jag blir fylld av lycka över att EN fotboll kan ge så mycket lycka. Att 30 barn kan leka med varandra utan att det blir bråk. Detta är nog hemskt att säga, men det finns nog många ”bortskämda snorungar” som skulle behöva bo såhär och uppskatta det lilla i livet. Jag vet att jag har lärt mig mycket bara av två veckor och jag har åtta veckor kvar. Jag ser allt från ett nytt perspektiv och det är jag glad för. Gud jag blir så beskriven på mig själv eftersom jag inte kan förklara allt det här på ett rättvist sätt."
Åkvist, Ida http://nyheter24.se/blogg/idas-insats-i-kenya/ (2010-10-10)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0