klagogirl_92

just nu är det lite för mycket i mitt liv och jag skulle gärna slippa hälften. jag skulle behöva sitta hela kvällen med plugg, men snart ska jag byta om.. det blir maaaassa innebandy ikväll, rätt ovanligt va?
jag var så j*vla glad att jag skulle få en heeeelt ledig helg. efter 2 månader med innebandy både lördag och söndag så skulle jag bara göra ingenting, eller kanske hänga med dudes eller så. MEN NEJ. nu har tjejerna match som jag måste med på. skulle helst vilja skolka för min egen skull, men det är bara att bita ihop. nästa lediga helg kommer runt jul någon gång :)))))
det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk snart, det brukar bli så när det är som nu - alldeles för mycket.

jag vet att jag klagar, men vad ska jag annars göra?
och jag hoppas att du inte pajjade min deal som jag hade med mig själv..................

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0