Keenan Cahill

jag ska sitta uppe många timmar i natt och det ser jag inte fram emot, men så går det om man inte kan skippa träningar...
en ordentlig uppsats + pluggipluggish till FeB provet som är imorgon. Jag vet faktiskt att endel satsar på kompliteringen, kanske är smart. vem vet..........

Men jag måste dela med mig lite. Det här är min nya kärlek. Tänkte ta en sväng till USA och fria till honom.
Helt ärligt så tror jag att vi skulle passa rätt bra ihop. :)

cool, han kan ju till och med sjunga!


detta är min personliga favorit. det bästa är att jag är grym på att imitera honom till denna låt. det tyckte iallafall brudarna i bilen på väg till matchen i helgen. lol omg wtf. jag vill ha en kille som honom

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0