kanelbullens dag

jag och angie träffade en skön snubbe idag när vi åt lunch...
gubben: skulle jag kunna få slå mig ned här vid er flickor?
vi: Jadå, det går bra.
han: Jaa ett leénde gör mycket och jag ser väl inte så arg ut.
vi: Haha, ja jo det är väl sant.
han: Ja ni vet att jag har besökt 57 länder och ett leénde räcker långt på många ställen, men en gång hade jag en k-pist i magen.
jag: Vaa? Vadå en k-pist i magen?
han: Va en k-pist i magen. Jag var i Bagdad. Det är sånt man får räkna med.
jag: Att ha en k-pist i magen!?
han: Jaa, men sen log jag och visade att jag är snäll då gick det bra.
vi: Ah vad skönt då!

hahaha så skön snubbe. sen visade det sig att hans polare spelade volleyboll samtidigt i andra delen av hallen som vi spelade en av matcherna borta i kungsör. (han kunde inte vara med just den gången)
nu blir det lite matte C i sängen. tidig uppgång uppskattas EJ. punk slut

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0