jag vill bara springa och springa och springa

det är kul att springa nu igen! synd bara att det är så kallt som det är och att mina fötter sviker mig till tusen. men det går bra så länge jag kör på och biter ihop. sen är jag gråtfärdig när jag kommer in. knappast okej. nu ska vi iallafall kontakta någon mirakelsnubbe som förhoppningsvis kan skona mina fossingar!

men jiiiisssseeeesss vad taggad jag är inför söndagens match!
det var länge sen jag var så här nervös och jag brukar inte ens bli nervös inför vanliga seriematcher!
men det är nog för att jag vill se hur det kommer gå, men träningen idag kändes riktigt bra så jag tror nog att det ska gå bra om vi kan köra på som vi kan!
wiwiwi. juste, jag och min kompanjon amanda har redan planerat att köra en hurra efter tjejernas match på lördag för då ska dem banne mig vinna mot onyx!

fan vad konstigt inlägget blev, bra att min svenska med sammanhang inte bedöms!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0