inte så glad faktiskt

jag är inte alls glad just nu, jag är nästan gråtfärdig. Jag hatar vilka humörsvängningar man kan få när man är trött/hungrig.
Hela min kropp är helt slut och jag var såå glad att jag skulle få äta min kexchoklad efter matchen, men så kom jag på att jag hade glömt den hemma i kylen. Då blev jag lite sur och sen fick jag reda på att alla fått choklad, men jag hade missat det så det gjorde inte saken bättre. Hela vägen hem längtade jag efter chokladen som låg och väntade på mig hemma, trodde jag...
Direkt när jag kom innanför dörren slängde jag ner väskan och gick raka vägen ín i köket. Men MIN kära kexchoklad var borta :(:(:(:(
Jag frågade pappa om han hade tagit den eftersom han ligger hemma sjuk och han svarar:
"Jaa verkligen förlåt!"
Det hjälper ju mycket nu :( Nu får jag vänta minst en halvtimme tills maten är klart.
åååhhhh jag är faktiskt ledsen på riktigt. jag vill gråta för min kexchoklad</3

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0