i min lilla trosa

det är på sätt och vis bra att ha prov där man kan flumma ut hur långt som helst. för då kan ett extremt bra svar kompensera ett annat lite mindre bra svar.
haha vilken cell i kroppen har ingen cellkärna? inte lungcellen och könscellen iallafall! hahahahaha
provet gick nog ganska bra tror jag. roligt att man får rita stora och lilla kretsloppet.. tur att man inte bedömdes i bild iallafall. jag brukar faktiskt kunna rita....
idag har vi pratat om aaaaallt som handlar om studenten. vi satt nog i 2h. shit, det är inte långt kvar och det händer bara en gång..
jag skulle gå in och ändra lite på grejerna jag beställt från abc, men dem är ju gayar så allt gick inte så bra...
men det löööööser sig

packa väskan snartrååå. sätta på mig übersnyggt underställ och sånt, sen kör vi igen och igen och igen.

jag såg en pyttepytte liten snöflinga idag, men så vart jag sugen på att åka utomlands. inte okej. det kommer det också!

ja det var två hejdå. (det rimmade)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0