What's my name?

Jag kom inte till skolan idag....
Gick till bussen, bussen kom, jag kom på att jag hade alla kort och sånt hemma, gick hem igen.
Tog nästa buss(skulle hinna ändå men inte hinna äta), kom till södertälje, tyckte de va wierd att de inte stog nå stockholmståg på skärmen, kollade noga, såg att tågen va inställda, träffa robin, vi åkte in till stan(södertälje), fixa lite på biblan & jag köpte väska, drog till trosa, käka lunch med mami, fixade massor på banken med konton, pensionssparning osv, fixa fullmakt på vårdcentralen, kom hem, ringde PT och fixa tid imorgon.
Fan va duktig och ansvarsfull jag är. Blev det så automatiskt när jag fyllde 18?
Dubbelträning om ett tag, behöver pluggggggaaaaaaaa:(
Jag är dum mot mig själv, så what's my name?

Gillar du den här låten så gillar jag dig.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0