sooner or later I get what i'm asking for

Det känns som att allt kommer på en gång när det väl kommer.
Samtidigt som allt känns så långt borta så är det faktiskt nära.
"Jag får ta smällen sen"
haha, snacka om att ta den flera gånger om! Man vet oftast inte vad man verkligen ger sig in i. Helt plötsligt längtar jag inte lika mycke till julen längre. Nu går tiden lite för fort, men också alldeles för långsamt.
Det hardlar om att prioritera... blö. jag tycker inte om att göra sånt, märks det ellet? -.-
Jag har gjort det förut och det verkar som jag gjort det igen... annaaaddååååå!
ibland tänker jag att det vore skönare om det bara varit en dröm - en sån som försvinner ur huvudet snabbt

I realize nothing's broken
det är meningen att det ska va bra

Hoppas ingen har fattat ett skvatt av det jag skrivit :)

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar

2010-11-26 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0