min familj är knäpp

Det är inte ofta vi får tid för att sitta vid matbordet tillsammans trots att vi bara är 3st nu, men när det väl händer så inser man att det räcker för flera veckor...

Min mamma berättade för mig att dem hade kollat på ett knäppt tv program igår där dem sjöng en knasig sång, sen hade hon lyssnat på rix fm imorse och då hade dem spelat den igen. Det resultera i att hon har fått den på huvudet. Men det är inte vilken låt som helst, den gick typ: Allt är bögarnas fel.
Hämtat från låten:
Kriget i Afganistan? Bögarnas fel!
Diktaturen i Iran? Bögarnas fel!
Och jordskalv, översvämmningar och allt annat hemsk. Att vin och sprit och saab och volvo inte är svenskt? Jaa det är bögarnas fel!


hahaha vad händer med min ordentliga mamma!?

Sen skulle jag hjälpa till och plocka disken.(okej jag var tvungen, gjorde det inte frivilligt..)
Pappa: Varför står du där och ser handikappad ut, är inte du tjej och kan göra två saker samtidigt?
Jag: Nej för din feta röv är ivägen!
Pappa: Aha, åh vad snäll du är som tycker jag har en stor rumpa. Jag tar det som en komplimang.
Jag: Det borde du inte..

träningsfri dag, vad händer!? jag vet inte.. måste nog börja gymma på tisdagar för annars sover jag bara! måste börja med plugghögen någon gång också.. -.-

Men såhär kan det gå om man bor i trosa.....

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0