magic

skulle vara sjukt nice om någon kunde trolla så alla skoluppgifter blev klara tills imorgon typ. då skulle jag inte behöva göra någonting de sista 2 veckorna! meeeen nu har jag så sjukt mycke att jag nästan måste skriva 2-3 uppsatser varj dag denna vecka. får se hur det blir med träningarna, huvudet borde inte men kroppen kommer nog ta sig dit ändå!
vore så sjuuuukt nice om någon kommenterade det här inlägget och skrev: anna, jag kan hjälpa dig om du vill.
(kriteriet är att man ska va allvarlig,((endast seriösa)))

o.k
helt okej spotify liksom

skolan snart, skönt att jag först glömde matkortet, tågkortet och plånboken hemma. hihihihihi
gick upp sjukt fär tidigt i onödan alltså. :)

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har också MASSA plugg. Vi kanske kan hjälpa varandra?

2010-11-29 @ 14:48:59
Postat av: aannish

är du bra på nerv+hormonsystemet, blodtryck, någon speciell drog, skriva protokoll, vet allt om expressionismen eller något liknande? skulle va awsome!

2010-11-29 @ 16:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0