loca loca varje morgon

Skönt att mina vänner känner mig. Hade en fin låt i inboxen  i spotify... I like to move it.
"så du" aha okej...

And we don't party hardly
We just party hard
And not because we bored
We party 'cause we born to party

i'm on my way... till rissne. otaggad och trött i ögonen :(
min väska är tung också, alla innebandy saker + skolsaker +matchsaker. joooobbig jag är!

sen är det jobbigt att ha brännmärken.. bara onödigt och fult. onice att ha på handen för man alltid kommer åt det och inte skönt att ha vid armbågen heller för tröjan sitter på.
schnyggt, första bytet i matchen. klant-anna!
en sak upptäckte jag. det gör lika ont nu när man duschar med nya brännsår som det gjorde för 5 och 10 år sen. jag som trodde jag tuffat till mig, lite iallafall!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0