jag måste nog lugna mig

ja för när jag blir arg på någonting som jag inte kan ändra på så blir det kaos i mitt huvud.
nu äntligen sitter jag på väg hem! är vid heron city igen ;pPPpppPp
det var faktiskt rätt fint i liljeholmens centrum, kanske ska vi bli vänner trots allt? det återstår att se.
jag är iallafall glad att jag lyckades tajma så pass bra. jag hade inte velat åka tåget idag inte, nej fy fy.
det är en helt träningsfri dag idag. hur skönt som helst! så när jag kommer hem så ska jag första ta en varm dusch och sen ska jag vrida på bastun till minst 1000 grader så ska jag torka där inne, sen ska jag lägga mig i sängen och chilla fett. filmkväll mitt i veckan tror jag, shit, anna ellinor johansson har tid med sånt? vart är världen på väg? skönt iallafall! hoppas mamma har lagat god mat där hemma :)

love love love

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0