dagens mannen

DAGENS KLÄDER: matchkläder + träningskläder
DAGENS FRISYR: handdukstorkat
DAGENS SMINK: nada!
DAGENS VILL HA: ingenting, är rätt nöjd
DAGENS KÖP: en festis! :D
DAGENS PLANER: spelade match i klena flen, chill och plugg
DAGENS BÄSTA: pappas goda mat!
DAGENS SÄMSTA: matchen, att  vi inte fick in mer mål!!
DAGENS ROLIGASTE: "har du någonsin"
DAGENS TRÅKIGASTE: inget att göra
DAGENS MISSLYCKANDE: jag hade glömt skicka hem ett arbete
DAGENS HUMÖR: bra som vanligt, men söndagshumör på det
DAGENS SJUKA: ja jag är då inte sjuk
DAGENS LÄNGTAN: 13 dagar kvar 
DAGENS FUNDERING: tänk om jag får rynkor när jag fyllt 18. jag blir trots allt vuxen.. :/
DAGENS BEROENDE: pepparkakor! :)
DAGENS SAKNAD: utlandsvänner, speciellt kenyatjej!
DAGENS LÅT:  Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: har inte kollat på tv idag...
DAGENS MÅSTEN: plugga som är förjävla tråkigt
DAGENS MOTION: innebandy, halllåååå?
DAGENS VÄDER: minusgrader men lite sol
DAGENS GODIS: no candy today.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0