dagen före imorgon

då var det bortamatch som gäller. flen borta, kan bli rätt tufft faktiskt, men vi måste ta dem!
mamma har fixat jätte god frukost som jag ska gå ner och äta nu, frallor, blodappelsin och annat smaskens.

ikväll när jag kommer hem måste jag plugga. -.- det borde inte vara okej att få uppgifter över lov eftersom att man ska vara ledig från skolan.. men nu är det bara att köra på i 5 veckor till. sen är det juuuuuullov. får se om det bli något då. :)
men nu räknar jag bara ner till den 20onde november. det är klart att jag vill bli 18 och göra många saker, men jag vill ändå inte bli gammal :( jag vill alltid vara liten och leka.
nu är det bara jag, jag och jag. kör hårt

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0