Coool chey

Det här har varit en riktig skön kväll!
Riktigt god middag och sedan kollade vi på Kalle och chokladfabriken. Man blir så glad när man ser den!
Jag fick trevliga sms av en vän som var och köpte present till mig. Till sällskap hade hon mr.y. SPÄNNANDE VA
Kvällen slutade mycket bra också. Världens bästa David ger mig en riktig bamse kram och säger: Jag gillar dig!
hihi då blev jag jätte glad :)
Sen så bestämdes det under kvällen att jag ska följa med brandkårs killarna på Crossfit på måndag. COOL!

Nu ska jag slagga, fortsatt bra helg väntar. Matcher, bodaborg m.m.
glömde jag säga att jag klarade mvg på matte provet, igen? och företagsprovet gick gallant!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0