annabananaaaa

Det var Bodaborg idag, japp!
Först sög vi, sen blev vi bättre. Efter maten vart vi riktigt heta och klarade tyyyp allt. Härliga skrapsår och sånt, det är så det ska va! :D Sen har jag märkligt nog en bula i huvudet, men jag slog väl i någonting. Sen har jag lite ont i rumpan också. Men det kom nog ifrån när jag satsade på lianen och hoppade rätt in i tove som gungade åt mitt håll. hihi det var faktiskt roligt. hihi

Sen åkte vi och kollade herr-matchen. Först var det försenat 1timme pga, en kille var tvungen att bli hämtad av ambulans när han skadat nacken, sen bjöd pojkarna på onödig nervositet! Skönt att dem satte dit den med hela 12 sekunder kvar!
Det var sedan dags för A-laget att bjuda på ett riktigt målkalas! Matchen slutade 19-5. Tokigt!

Sovmorgon väntar och jag känner på mig att jag kommer sova gott!
När jag vaknar är det bara 5 dagar kvar. Jag tycker att det är läskigt på riktigt och ingen har riktigt lyckats övertyga mig om att det är bra att fylla 18. Jag är sorglig, därför kryper jag under täcket nu! TJAO

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0