anna dissar

Det fulaste man kan säga och skriva är: Serri och Irri. Exempelmeningar:
"Men serri, är du på?"
"Fett irri, orkar inte mer!"
Så nu vet alla att jag hatar det. Ibland flyger serri ut ur mig när jag har bråttom, inte bra :/

Sen tycker jag att blöta plåster är jätte äckligt. Typ om någon tagit av sig plåster i duschen, även om dem är helt nya och inte är blodiga och så. Blääää. Det är riktigt snuskigt.

Sen dissar jag alla människor som hellre har sovmorgon än att sluta tidigt!? Jag undrar hur dessa människor resonerar!

EN HISS
Min berömda BB-kompis Beatrice Li Claesson fyller 18 imorgon och det betyder alltså att det endast är 2 dagar kvar för mig i friheten. Jag har ångest på riktigt. Kommer säkert gråta mig till sömns på fredag :o
hum, jag märkte att det där blev en diss iallafall.....

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0