just a small town girl

Det finns mycket att skriva om, men jag orkar inte riktigt det..
Sammanfattning av helgen då:

Fredagens skoldag var riktigt grym. Jag skulle egentligen ha haft nationellt prov i engelska, men jag var tvungen att följa med ettorna på deras fridlufsdag och göra saker som jag inte gjort - hlr och friluftsliv.
Det gick iallafall fort med hlr, sen skulle vi ut i skogen och bygga vårat vindskydd som istället blev världens coolaste koja, det kanske kommer upp bilder på den sen. :):):)
Det var faktiskt massa barn som vart jätte imponerade och sa att det var den snyggaste kojan dem sett och undrade hur vi hade gjort.. Jaa, är man uppväxt i Trosa så följer kojskillzen med på köpet!
Hur som helst så åkte jag hem med 12.40 tåget och chillade tills Mandisen kom från bussen.
På kvällen vart det Södertälje och Linnsans 18års party! Lyckad kväll och tack!

Lördagen började vid 9 då jag inte kunde somna om. Jag städade och fixade nödvändiga saker. Sedan vare matchdags, men den behöver jag inte skriva så mycket om..
Efter matchen segade jag galet och drog hem till stora Frida, käkade tårta och sånt, sen drog jag. ;pPppPPPp
Jag kan inte klaga på resten av dagen heller!
.
Idag, söndag vaknade jag alldeles för tidigt.. haha
Jag laddade upp med tårta och kakor hemma, nu är det fleera dagar tills nästa bekant fyller. Fisan!
Jag sov ikapp lite förut och nu ska jag träffa en stjärna, nyfiken? ;)

nothing

puss

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe, då ska jag börja langa upp mer sådana här bilder :)

2010-05-09 @ 21:14:43
URL: http://aericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0