jag vet att du är nyfiken

Om mig:
Namn - Anna Ellinor Johansson
Födelsedag - 20 november
Ögonfärg - grön/blå
Hårfärg - blond
Längd - 1,65 cm
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - skorpion
Är dina föräldrar skilda - nope
Favorit:
Sport - innebandy och lite fotboll
Helgdag - midsommar
Årstid - sommar
klädesplagg - klänning kanske
Har du någonsin:
Varit kär - det har jag
Blivit dissad - antagligen
Föreställt dej ditt ragg naken? - klart jag har!
Sovit utomhus - yesbox
Sett en död människa - ja fy
Använt droger - nej!
Retats - varje dag :)
This or that:
Cider/Öl - cider
Pepsi/cola - fanta!?
Kärlek/sex - båda två antar jag
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Tv/film - film
Adidas/nike - adidas
solsemester/skidsemester - solsemester
myskväll/festkväll - festkväll, om jag inte är lat
Senaste du:
Skrattade - alldeles nyss
Grät - grät och grät.. några tårar rann nedför kinderna idag
Filmen du såg -  förortsungar
Drog ett skämt - nu var det ett par timmar sen
Sjöng en sång - typ nu...
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol - jaharru!
Tagit droger - nej!
Kysst någon - det har jag
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - det har jag också gjort
Sovit bredvid någon av samma kön - yes
Badat utomhus - i pool, ja
Bakat - faktiskt inte
Viljat dö - verkligen inte!!
Om mig:
Namn - Anna Ellinor Johansson
Födelsedag - 20 november
Ögonfärg - grön/blå
Hårfärg - blond
Längd - 1,65 cm
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - skorpion
Är dina föräldrar skilda - nope

Favorit:
Sport - innebandy och lite fotboll
Helgdag - midsommar
Årstid - sommar
Klädesplagg - klänning kanske

Har du någonsin:
Varit kär - det har jag
Blivit dissad - antagligen
Föreställt dej ditt ragg naken? - klart jag har!
Sovit utomhus - yesbox
Sett en död människa - ja fy
Använt droger - nej!
Retats - varje dag :)

This or that:
Cider/Öl - cider
Pepsi/cola - fanta!?
Kärlek/sex - båda två antar jag
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar är rätt smarriga!
Tv/film - film
Adidas/nike - adidas
solsemester/skidsemester - solsemester
myskväll/festkväll - festkväll, om jag inte är lat

Senaste du:
Skrattade - alldeles nyss
Grät - grät och grät.. några tårar rann nedför kinderna idag
Filmen du såg -  förortsungar
Drog ett skämt - nu var det ett par timmar sen
Sjöng en sång - typ nu...

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol - jaharru!
Tagit droger - nej!
Kysst någon - det har jag
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - det har jag också gjort
Sovit bredvid någon av samma kön - yes
Badat utomhus - i pool, ja
Bakat - faktiskt inte
Viljat dö - det har jag verkligen inte!!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0