Jag lever min dröm mannen säg vad gör du?

Det går bra nu, bättre än du tror..
Det skulle alltså ta 3 dagar att bli cool. MEN Therese och mamma hade tydligen redan planerat min och Philips framtid. Vi ska bli poliser. Delvis för att han var sugen på Afganistan. (om du läser det här så ska du veta att det inte är okej!) Framtiden är inte idag så varför stressa, lev i nuet och se vad som sker.
.
Förövrigt har det varit en bra inledning på veckan!
Dagens hiss nr.1: Angelicas offentliga, mänskliga "utandning".
Nr.2: Min omedvetna utelåsning av föräldrar.
Dagens piss: Pappa och Yoshi tog sönder mina strumpor när dem "brottades" med mig.
.
Men lite mousserande vin såhär på en måndag i sommar solen var inte helt fel.

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0