en tjej som kommer sova gott

Sommarvärmet var här idag igen och jag klagar inte! Det enda jobbiga är att helgen gick så fort!
Idag gick jag hem lite tidigare från skolan.. jag var tvungen att äta glass med Angelica..
På kvällen har jag kört lite bil med mamma, det gick bra. Hon var lite rädd för jag var lite bättre än hon förväntat, säger vi..
Men senare, eller nyss, så var jag ute på en springtur. Första gången för i år jag springer runt långnäs. Inte helt fel, det blåste skönt när man kom mot vattnet. :)
Nu sitter jag och äter ett päron (nej inte någon utav mina föräldrar som någon trodde).
Jag ska kolla igenom lite skolarbeten innan jag går till sängs. mysig. not. jag hatare hårt.
.
Jag glömde att säga en sak..
Jag är ledig imorgon. Om jag har tur får jag tid hos våran naprapat(?) och förhoppningsvis så slipper jag ha ont i mina fötter när jag springer sen. Usch.
.

fina långnäsrundan

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

du är också vacker utan spackel :).

vad roligt att du övningskörde, ska du komma igång med det på riktigt nu? :)

2010-05-18 @ 15:22:22
URL: http://aericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0