bajs i din mun

hoppas inte anna har något emot att jag våldtar hennes blogg lite..
hon är just nu ute och springer i alla fall..hur orkar människan?! och så frågar hon mig om jag vill med? vad tror hon om mig..jag och ute och springa går inte ihop..jag och gymmet mer såna fall, eller?

och jag förstår er att ni inte förstår hennes rubbade inlägg..vem förstår dom liksom? invecklade små skrumpna meningar..bara jag som förstår hihihihihiih

annars, anna..få ord till dig
du är banne mig alltid glad och positiv! Det kan ingen säga något annat om för det är så sant! Din glädje simttar alltid av sig! Du är en underbar vän som alltid finns vid min sida och du kan räkan med att jag kommer stå vid din lääänge till! mig blir du inte av med i första taget.. jag gillar lyssna till dina problem och händelser som händer i ditt liv och försöker så gott jag kan ge mina åsikter och stödja dig. även fast mina förslag inte alltid passar sig..
jag kanske är dålig på att visa det ( beskriva det också?, du är som min svenska lärare hehe) men du är verkligen en bra och sann vän! sådna finns det inte många av men du ska veta att jag håller hårt i dig och nära mitt hjärta. aj<3ft
 

fåå ord bara;) skrev en uppsats!

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Anonym

nehe...ok...

2010-05-23 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0