ääntligen!

Ni anar inte hur glad/trött jag är nu. Allt är perfekt när mamma dammsugit rummet imorgon. Härligt! 6 hela påsar fylldes med skräp. Bort med nästan allt! Det känns tomt i lådorna, men det är skönt! Nästa sak blir väl att rensa garderoben, igen.. Det var inte länge sen, men det är proppat ändå.. Byebye fula kläder snart då.
Imorgon ska jag till nyköping och klippa mig, inte mycke på längden, men det skulle varit skönt till sommaren!
Senare på dagen får bli ett äventyr. Jag vet inte vad som händer än. Party, lugn hemma kväll, busa eller plugga. Jag skippar nog det sista trots att det skulle behövas..
.
Nu skriker min sköna säng galet. Jag kommer sova som en prinsessa i natt, din prinsessa!

godnatt folket

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0