ursäkta!

jag får väl ta och be om ursäkt för att jag har varit dålig på att uppdatera. Jag har faktiskt en bortförklaring på lager. Jag har haft så mycket plugg att när jag har suttit vid datorn och skrivit så har jag hindrat mig ifrån att gå in på MSN, bloggen osv. För då blir det kaos och man kan råka glömma bort att göra det man egentligen skulle.
Men nu skriver jag ju och det måste ju betyda att jag har pluggat klart. Det är sant! I'm a happy girl!

Uppsats om Fransisco Franco och det spanska inbördeskriget

Filmressension på filmen Volver, på spanska.


En toppenhelgen väntar och vad för roligheter som sker berättar jag imorgon. Det är trots allt min tidigaste skoldag imorgon och fullt med lektioner + ingen lunch. Efter 13.40 är jag lycklig

jag ska upp om 4.5h :( :( :(

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0