personligt bekännande

Jag fick nyligen sådär ont i hjärtat som jag fick när jag var liten. jag har fått det någon gång ibland den senaste tiden men det höll upp i ett par år.
Det rycker till och man vågar inte röra sig och inte heller andas. den här var också rekord. Direkt jag gjorde någonting så kom det mer och mer. Det höll kvar i flera minuter och ärligt talat så tycker jag att det är lite läskigt.
När jag gick i kanske 3-4 så var en skoldoktor och undersökte mig för just detta, men han sa att det kunde bli så när man växer och att lungorna inte riktigt fick plats i bröstkorgen. Det läskiga nu är att jag borde ha växt klart och det borde vara borta.´
usch, jag får hemska tankar i huvudet

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Emma Tällö får också sådär, hon vet heller inte riktigt vad det är.

2010-03-07 @ 02:20:50
URL: http://aericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0