DM baby

Yes, då var det avslutat. Det blev två brons. Egentligen hatar jag brons, men jag har börjat bli en bra förlorare som inser att det trots allt är bättre än att komma hem utan medalj..
Flickorna slutade alltså 3a i serien och även 3a i DM. Meningen var att vi skulle vinna DM, men sedan visar det sig att andra föreningar anser att det är okej att trycka in alla 96or man har bara för att vinna. Inte okej i den åldern tycker jag.. Deras beslut, men synd att låta flera ordenarie spelare sitta hemma för att andra ska ta deras plats. Trosa slet iallafall och förtjänade 3e platsen!

Jag måste säga grattis till rockets som vann damfinalen och till sist men absolut inte minst, JOHANNA NORIN. :)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0