gårdagen

vart g-rym!
Det började bra redan på tåget upp. dagens ragg!
Jag mötte upp Angelica på centralen sen åkte vi mot kristineberg. Det ska börjas i tid också! Efter utspringet bytte vi kläder för att sedan hoppa på flaket. Inte illa säger jag bara. Fontänen, check..
Efteråt åkte vi till Eriks mottagning och åt massa god mat och tårtor!
Hängde med bruden och boysen på kvällen sedan bar det ut!
När solen börjat gå upp mötte jag upp bergendahl lovern. Klockan var över 6 när vi somnade. Det gick ju inte direkt fort att åka bussen och definitivt inte fort att gå.
Kul att vakna typ halv 9.
Nu är jag hemma och snart börjar festligheterna om igen.. jag vill bara sova

puss

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0