ey hey borta bra

make it

jag har inte varit hemma mycket på den sista tiden.
jag jobbade igår och det var faktiskt roligt. bra eftersom att jag ska jobba den större delen av sommaren.... (-.-)
men sen åkte jag hem och frida kom en snabbis innan jag åkte till en toker som tycker sig ha endast en magruta, hm..
hängde lite idag och nu sitter jag här på sockengatan och skriver detta underbara inlägg. kände mig tvungen eftersom alla klagar på att jag uppdaterar så dåligt, bla. mina vänner: kissie, blondinbella, kenza, paow osv..
eller bara bullgömmarnnn! (ja, jag hittade just en bulle i denne filurs bokhylla.......)
 tjaao. nu blire as god mat och stek. njuter av den sista stunden på den lediga dagen!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0