someone like me

jag skulle hellre lägga mig i sängen igen och sova ett par timmar, men icke. jag ska snart till jobbet.
det blir en sen kväll. det blir väl hem och sova direkt när jag slutat. jobb på lördag också trots att jag skulle ha varit ledig. så jag får bråttom till "join the circus" efter jobbet!
det blir fun!
man får inte så mycke tid för sina vänner på sommaren och vet du vad? det suuger!
.
snart börjar skolan igen och allt blir som vanligt. jag kanske längtar. jag vet inte än.
jag vill att allt ska bli som vanligt igen iallafall. men jag vill inte gå sista året i skolan och jag vill egentligen inte bli 18.
allt är deprimerande. jag har blivit så jävla gammal. vissa har 30års kris. jag har fan redan upplevt 15-,16-,17- och snart 18års kris!
.
det vore nog lättare att bara se allt bra. det ska jag nog börja med!
jag är glad, innerst inne

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0