sliten

jag skulle har jobbat 8h, det blev istället 11,5 så jag kom nyss hem. det är extremt varmt och jag vill bara ta en iskall dusch, men det har jag inte tid med. måste sova, sen kan jag duscha. 9h blir det imorgon.. minst....
lite saker händer på jobbet iallafall. idag blev jag beskjuten med häftstift. tur att jag är snabb då!
jag får sluta planera. jag har ändå inte tid med saker som jag bestämmer.
när ska jag kunna springa då? jaaa, någon gång i jul kanske........

sleep tiggggght

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: you know who

HHAHHAHAHAHHAHAH

du motionerar aldrig längre..tack vare ditt jobb och tack vare mig==

2010-07-13 @ 13:34:54
Postat av: anna

ja, du är en stor anledning :o

det är till och med så illa att jag funderar på att ta en av alla bullar jag fick hem från jobbet idag..

2010-07-13 @ 21:28:00
URL: http://aajn.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHHA göre!

2010-07-13 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0