ny plastförpackning

framme och välmående
resan gick utomordentligt bra och jag har lärt mig ett och annat minsann! erik har berättat allt han vet, typ..
så typiskt att man alltid glömmer någonting också. nu var det tandborsten, men så går det när man får bråttom. tur var väl att jag hade packat klart allt annat igår.
föresten så hann jag se att jag fått hälften av sakerna jag beställde från internet i förrgår!
shortsen var peeerrfa. dessutom hade jag fått en till tröja som jag faktiskt kollat på. schyssssst.
nu är det bara byxorna och resten kvar. det blir som julafton när jag kommit hem på måndag. :D

familjen mår bra här föresten! :)

morgondagen blir a.w.s.o.m.e, från morgon till natt.

farväl, igen..

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0