tillbaka på ruta ett

Tillbaka i skolan, men kroppen mådde inte bra av det. Hoppas bara inte att det är något annat på g. Man har ju hört att flera virus sprider sig, bla: Magsjukan, vinterkräk sjukan, andra vågen av svininfluensan och den vanliga förkylningen. (jag vet att jag är bra på sjukdomar)

På träningen var vår naprapat Christer(?) på besök. Jag fick komma in till honom eftersom att jag känt mig stel i rygg och axlar sedan en tid tillbaka. Han sa att jag skulle sätta händerna bakom huvudet och vrida mig åt höger och sedan vänster. Sedan sa han: "Du kan inte skjuta för fem öre!". Jahaa, tack.. eller?
Efter några knäcknigar och knak och brak ända från svanskotan och upp till nacken så kunde jag vrida på överkroppen mer än jag kunnat på väldigt länge, så akta er. nästan som ögon i nacken nu..
WOHO, GO CHRISTER(?)

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Han har magiska fingrar den där Christer!

2010-01-27 @ 22:32:43
URL: http://aericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0