se trata de frida que hablan

"det är frida som talar" på spanska hade jag tänkt att det skulle stå på rubriken dårå.
med min felfria och väldigt korrekta grammatik i spanska skryter jag med min kunskap..
(rätt är det säkerligen inte i alla fall)

Jag fick den fina uppgiften att gästblogga här på Annas blogg efter som hon själv är så himla oaktiv här. vilket är synd tycker jag. synd om alla som vill veta vad som pågår i hennes glamurösa liv med limosiner och betjänter. skämtåsido.
men jag kan säga (av ren erfarenhet(;) att hon har fullt upp att bli smidig och smart genom att döda sig själv med skolan och all denna innebandy! men hon när hon väl kan vila, tagga ner, vet hon exakt hur man gör. sover dagarna långa. utmärkt.
Och jag kan säga ännu mer saker faktiskt. när jag väl kommer på något.

i alla fall - anna är inte här för tillfället. och det får vi tuppjuck på.. (hhehehheh anna, you know what im talking about)


det finns bara en som du. tack för du finns. du är underbar. anna.
/
frida tornberg

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0