headmaster

här ligger jag i sängen för andra dagen i rad. ingen skola, men det betyder ju inte att man slipper plugg.. Jag har börjat läsa engelska boken idag, men jag förstår ju nästan ingenting. Hälften av orden kan jag inte och resten gissar jag mig till. Jag kan inte heller översätta alla ord. Det skulle ta en evighet! i</3engelska böcker!
Jag tycker att man borde få vila ut när man är sjuk och bara njuta när man är på semester, men nej. Alltid ska det finnas läxor.. Skolan är inte en del av livet, det känns snarare som att man lever för att gå i skolan.
Det är bara att hålla ut, bara 4 veckor och 1 dag kvar nu!

Tack för gästbloggandet. Det var populärt så det kommer troligtvis att upprepas!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0