anonym

ja ja ja
jag har inte orkat uppdatera, okeeeej!?

dagarna börjar bli lite sega nu när man har lov. jag borde egentligen inte klaga eftersom det snart är dags för skola igen, men nu sover jag bara bort dagarna!
Det var tillexempel meningen att jag skulle somna okej tid idag, men blir det så? nej!
Jag har varit hemma hos marre och spelat sims3 hela kvällen, det är bäääst! älska sims<3
Nu är klockan tjugo i 3, lika bra att vara upp ännu längre. jvm semin börjar ju snart.. jag lär väl somna efter 5 minuter, men visst är det tanken som räknas!?

kollade föresten på herrarna förut idag. dem vann som tur var, eller var det tur? det är ju trosa vi pratar om :)

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0