xoxo, not!

YOU STARTED IT!
COUNT WITH WAAR!

saxxat från mrs. XX's privata blogg: (hon sa fittnylle och jag = anna sa ditt fucking fucktard)
"vad är värst.. "ditt fucking fucktard" eller "fittnylle" som jag råkade säga till henne?"

så mina vänner, det är nu upp till er. tycker ni inte som mig att det är OACCEPTABELT att säga någonting som "fittn*lle"
pleease, join the group on facebook.. nej, men du kanske skulle kunna skriva vad du tycker om dagens samhällsproblem, könsord som har förvandlats till diskrimineringsord...

SPEAK PEOPLE, SPEAK

anna johansson ....


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker absolut att "ditt fucking fucktard" är grovast!

2010-02-13 @ 00:47:41
Postat av: linn

"ditt fucking fucktard" !!! hur kan man säga något sådant!!? är du sjuk männska?

2010-02-13 @ 00:48:44
Postat av: karin

men hallå? du sa "ditt fucking fucktard" med flit. här står det att din vän råkade säga fittnylle bara... herregud vad du är dum. din vän verkar ju jätte snäll!

2010-02-13 @ 00:51:42
Postat av: vill helsa vara anonym

fittnylle är inte lika elakt som "ditt fucking fucktard". där säger du ju faktiskt fler dumma saker än hon den andra...

2010-02-13 @ 00:52:51
Postat av: Anonym

hon kan påstå att hon råkade, men hur troligt är det?

emma och linn, hihihi.

2010-02-13 @ 19:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0