yo annispannis som gillar bannanis här

jag tycker det är jobbigt när ögonen blir trötta när man pluggar. särsilkt när det blir alldeles varmt i ögonen. kroppen får fasiken stå ut, men ögonen... vilket problem  . men jag har ju bara... hum.. mist 4(?)h kvar idag. om inte mer. :))
juste, har nog glömt berätta att jag fått en till uppgift idag! he he he
ska nog göra den någon gång i natt...
jag ska nog ta och dricka massa kall mjölk snart. sen äta lite peppiskakisar. och plugga och sen kommer mami hem och ska hjälpa mig att plugga. sen när jag är klar ska jag plugga...
he he he. skönt att jag inte lärt mig något mer inför matte kompliteringen imorgon, jag har inte ens tid.
borde kanske ta "icke bli sjuk piller" innan jag somnar, för annars kanske det blir tokigt efter imorgon och det vill man ju icke. har haft lite ont i huvudet idag men så går det om man inte sover ordentligt på ett par veckor.
HERREGUD VAD JAG SKA SOVA PÅ LOOOOOVET!!!!!!!!

hörs nog senare. bye fans!
har ni några tips om hur man håller sig vaken lättare, hör gärna av er! aldrig kaffe eller något sånt skit!

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0