skönt ska det bli,yepp

Jag är klar med alla skolarbeten nu och matten gick bättre än förväntat. Jag klarade kompliteringen + lite till. Så nu förtjänar alla mina trogna fans en sådan stoooor:


Morgondagen blir en skön dag. Börjar med världens sovmorgon, sen företagsredovisning och sen får jag se.....

Skönt att min pappa håller på så mycket med sina knivar. Han hade fått ett jätte fint silver halsband med en berlock på. Han behövde dock bara berlocken så han frågade om jag ville ha silverkedjan för annars skulle han slänga den. aaaja så jag. kan väl ta den då.... hehe. jag gillar halsband, speciellt såna. mihi

Nu ska jag ta en underbart skön dusch sen sova och ta igen för alla dessa pluggnätter, frågan är dock om jag verkligen kommer kunna somna.. Lite rädd att jag kommer ligga vaken faktiskt.
Slutsnackat, tjadå

anna johansson ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0